تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : 23120

مشتری‌مداری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشهود است

۰
plusresetminus
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را بانکی مشتری‌مدار خواند و تعامل این بانک با سازمان‌ها و نهادهای استان را بسیار سازنده دانست.
مشتری‌مداری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشهود است
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسین رضایی‌نسب» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم با ابراز رضایت و تشکر صمیمانه از خدمت‌رسانی مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک را بانکی مشتری‌مدار خواند و گفت: تعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سازمان‌ها و نهادهای استان بسیار سازنده است.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان قم ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری بین ۲مجموعه، به نقش ارزنده وام‌های قرض‌الحسنه در بهبود رفاه و معیشت کارمندان اشاره کرد و افزود: امید است همکاری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم گسترش یابد.
در ادامه این دیدار «سید حسین دامادی» مشتری را مُبلغ سنت نیکو و پسندیده قرض‌الحسنه خواند و وضعیت بانک را از نظر نسبت‌های مالی، سرمایه‌ای و ضریب نفوذ بانک در جامعه شرح داد.
وی دستیابی به این موفقیت‌ها را مرهون سرلوحه قراردادن قانون‌مداری، اخلاق‌گرایی، خلاقیت و نوآوری و تلاش خستگی‌ناپذیر مدیران و کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دانست.
در پایان تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح «مهریار» و «اعتبار در حساب جاری» بین ۲ نهاد امضا شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین