تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : 23654
اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی

یکه تازی بیمه رازی در رشته‌های هدف

۰
plusresetminus
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌ها و مسیر شرکت در دو سال اخیر با برنامه ریزی خاصی پیش رفت، گفت: شرکت بیمه رازی طی برنامه ریزی خاصی به رشته‌های هدف به صورت تخصصی وارد شده و در سال 1402، رشد قابل توجهی در رشته‌های هدف به خصوص آتش سوزی، باربری و مهندسی به ثبت رسانده است.
یکه تازی بیمه رازی در رشته‌های هدف
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه این شرکت گفت: طبق بررسی‌ها شرکت بیمه رازی از ابتدای سال تا نیمه آبان‌ماه بیش از 127 درصد برنامه‌های خود را محقق کرده و حق بیمه تولیدی در حدود 4 هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده است.
او ادامه داد: این میزان حق بیمه تولیدی در حالی به ثبت رسیده که بیمه رازی هیچگونه خسارت معوقی ندارد و تنها در رشته درمان به صورت روزانه خسارت‌ها را پرداخت می‌کند.
جباری با تاکید بر اینکه در رشته‌های هدف همچون آتش سوزی، حوادث، عمر زمانی، باربری و هواپیما رشد بسیار خوبی محقق شده است، یادآور شد: برنامه ریزی بلند مدت شرکت بیمه رازی بر آن است تا به صورت تخصصی به رشته‌های هدف ورود کند و ظرفیت‌های خود را به این بازارها معطوف کرده است.
او با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1402 شور و نشاط خاصی بر شرکت حاکم شده است و این موضوع منجر به ثبت قرارداد همکاری با شرکت‌های بزرگ شده. بیان کرد: بیمه رازی در سال‌های اخیر در میان مشتریان کوچک، متوسط و بزرگ جایگاه خاصی را از آن خود کرده است.
مدیرعامل بیمه رازی افزود: یکی از برنامه های اصلی بیمه رازی، ورود به حوزه بیمه‌های  پولی و مالی است که در این مسیر مشتری‌های بزرگی  همچون پست بانک، بانک سپه، بانک آینده و بانک صنعت و معدن را در دل خود جای داده و در کنار آن بسته‌های مناسبی برای حوزه اقتصادی و کسب و کارهای نوظهور طراحی کرده است.
جباری گفت: بررسی عملکرد شرکت در سال جاری بیانگر آن است تا پرتفوهای زیان ده از شرکت خارج شود و این مورد تاثیر قابل توجهی در رشد رتبه شرکت دارد که در این رابطه می‌توان به بهبود رتبه ضریب خسارت در صنعت بیمه، رشته آتش سوزی، کِشتی، مهندسی، عمر زمانی و حوادث اشاره کرد.
عضو هیئت مدیره بیمه رازی یادآور شد: مسیر طی شده توسط شرکت بیمه رازی در دو سال اخیر بیانگر استراتژی‌ و رویکردهای درست و استاندارد بیمه رازی است.
دکترجباری با اشاره به پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی ادامه داد: تولید حق بیمه شرکت باید به طور مستقیم توسط نمایندگان و کارگزاران انجام شود و این موضوع در حالی مطرح می‌شود که شرکت بیمه رازی قصدی بر جذب پرتفو به صورت مستقیم ندارد و باید از ظرفیت نمایندگان بیش از پیش استفاده شود که تحقق این امر نشان دهنده تغییر استراتژیک از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری است.
او ادامه داد: معاونت‌ها ومدیریت‌های شرکت بیمه رازی باید در هر حوزه و رشته، برنامه مشخص و مدونی را در راستای استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه نمایندگان طراحی و اجرایی کنند.
مدیرعامل بیمه رازی وصول مطالبات را همچون جریان خون تازه‌ای در کالبد شرکت دانست و یادآور شد: اگر مطالبات شرکت در زمان درست وصول نشود، در ارائه خدمات با مشکل همراه خواهیم بود.
جباری گفت: در همه حوزه های نیاز به کنترل و کاهش ضریب خسارت داریم اما در حوزه های اتومبیل باید توجه بیشتری صورت گیرد.
براساس این گزارش، در ابتدای جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه بیمه رازی، مدیران جدید ستاد همچون هوشنگ فتاح مهر- مدیر بازرسی، ندا اسدی- سرپرست مدیریت باربری، منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و سمیرا عابدی- سرپرست مجتمع تخصصی درمان توسط مدیریت عامل شرکت معارفه شدند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین