مشتریان بیمههای زندگی به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت هستند
۰
مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفت: مشتریان بیمهنامههای زندگی بلندمدت بوده و بیمهنامههایی از 5 تا 30 سال به مشتریان ارائه میشود.
به گزارش صدای بانک، در بخشهای مختلف محصولاتی برای بخش قابل توجهی از جامعه که به سرعت به دنبال ورود به بخش مستمری هستند هم ارائه می شود. هرچند که مشتریان شرکت های بیمه زندگی افرادی هستند که بیمهنامه های بلند مدت را تهیه میکنند.
فراهم کردن ثبات در روند ارائه خدمات در شرکت بیمه و ایجاد حس خوب برای مشتریان، به شرکت های بیمه کمک میکند تا در حوزه سرمایهگذاری فعالیت کنند زیرا همه افراد امکان سرمایه گذاری برای خود را ندارند.
صنعت بیمه با ارائه محصول بیمه نامه مستمری می تواند پوشش های بیمه ای جذابی همچون پوشش فوت و فوت بر اثر حادثه، پوشش بیماریهای خاص را به بیمه گذاران بدهد اما بخش دیگر این بیمه نامه سرمایه گذاری است که می تواند تا پایان عمر بیمهگذار ادامه داشته باشد.
در بخش سرمایهگذاری، ما به اهمیت انتخابهای موفق و مدیریت منابع با دقت توجه ویژه دادهایم و با تشکیل تیمهای قوی در این حوزه و مدیریت حرفهای، توانستیم با موفقیت در این بخش حضور داشته و سود 30 درصدی برای بیمهگذاران تولید کنیم.