تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : 28559

تایید رعایت الزامات استانداردهای بین‌المللی ISO 10002 ،10004 برای سومین سالی متوالی

۰
plusresetminus
بانک توسعه تعاون برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تاییدیه رعایت الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایت‌سنجی از مشتریان) از سوی شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان گردید.
تایید رعایت الزامات استانداردهای بین‌المللی ISO 10002 ،10004 برای سومین سالی متوالی
به گزارش صدای بانک، اجرای الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایت‌سنجی از مشتریان) در اداره کل سازمان و روش‌ها، اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و اداره کل مشتریان و توسعه بازار و برخی از شعب توسط ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان ممیزی و انطباق الزامات استانداردهای مطروحه با فرایندهای اجرایی از طریق بررسی فعالیت‌ها، مصاحبه با کارکنان، مشاهده شواهد عینی و دریافت بازخوردها از مشتریان حاضر در شعبه برای سومین سال متوالی تایید گردید.
در گزارش ارائه شده از سوی ممیزان بانک توسعه تعاون فاقد عدم انطباق بزرگ (Major) و کوچک (Minor) و از موضوعاتی از قبیل "الکترونیکی نمودن فرایند رضایت‌سنجی از مشتریان"، "تعریف مواردی که موجب رضایتمندی مشتریان می‌گردد" و "نیروی‌های متخصص و دارای صلاحیت مرتبط با حوزه‌های مطروحه" به عنوان نقاط قوت یاد گردید.
در نشست پایانی نمایندگان بانک ضمن تشکر از ممیزان به منظور ارائه توصیه‌های لازم جهت بهبود سیستم‌های یادشده به این نکته اشاره نمودند که بانک توسعه تعاون پیاده‌سازی استاندارد ISO 9001:2008 (سیستم مدیریت کیفیت) را در سال 1393 و استاندارد ISO 27001:2013 (سیستم مدیریت امنیت اطلاعات) را در سال 1394 شروع و گواهینامه‌های مربوطه را به ترتیب در سال‌های 1395 و 1396 دریافت و در سال ‌های اخیر ضمن پیاده‌سازی آخرین نسخه از الزامات استانداردهای یادشده گواهینامه‌های مربوطه را نیز اخذ نموده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین