تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : 30113

دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران

۰
plusresetminus
شرکت سداد، بازوی نوآوری بانک ملی ایران، با معرفی دستیار هوشمند خود، گامی بلند در تحول دیجیتال و ارتقای تجربه مشتری برداشته است.
دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران،  این ابزار نوین، با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات بانکی را سریع‌تر، دقیق‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر از همیشه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تحولی اساسی در ارتباط مشتریان با بانک ایجاد کرده است.

این اکوسیستم، که بر پایه فناوری‌های نوظهور بنا شده، اهدافی همچون افزایش بهره‌وری فرآیندها، بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده را دنبال می‌کند.

 اکوسیستم نوآوری سداد با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، راهکارهایی جامع و هدفمند برای تسهیل ارتباط مشتریان و بهبود فرآیندهای داخلی بانک ارائه داده است. این زیرساخت که بر اساس جدیدترین دستاوردهای فناوری طراحی شده، به حوزه‌هایی نظیر احراز هویت دیجیتال (KYC)، بانکداری محاوره‌ای (Conversational Banking) و دستیارهای هوشمند، خدمات نوآورانه‌ای را افزوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین