عملکرد درخشان مرکز 24ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین در دیماه 1403
۰
مرکز 24ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین (شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین) در دیماه 1403 موفق به ثبت عملکردی درخشان در پاسخگویی به تماسهای مشتریان و شعب بانک شد.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بر اساس گزارش ارائهشده، این مرکز در مجموع 44393 تماس را در کمتر از 30 ثانیه پاسخ داده است که 99.4 درصد از کل تماسهای ورودی را شامل میشود. این عملکرد مثالزدنی بیانگر تعهد بانک اقتصادنوین به ارائه خدمات سریع، دقیق و موثر به مشتریان خود است.
در حوزه تماسهای شعب، 9190 تماس ورودی ثبت شد که 9005 مورد، معادل 98درصد از آنها پاسخ داده شد. همچنین در بخش تماسهای مشتریان، 36555 تماس دریافت که از این تعداد 35654 تماس معادل 97.5درصد با موفقیت پاسخ داده شد.
در مجموع، شرکت آوای سلام مهر نوین توانست از 45745 تماس ورودی، تعداد 44659 تماس را پاسخ دهد که معادل 97.6 درصد از کل تماسهای دریافتی در دیماه 1403 است.
این آمار نشاندهنده توانمندی و تلاش مداوم بانک اقتصادنوین و شرکت آوای سلام مهر نوین در مدیریت حجم بالای تماسها و ارائه خدمات باکیفیت و سریع به مشتریان و شعب است. بانک اقتصادنوین با بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص و زیرساختهای پیشرفته، همواره در مسیر جلب رضایت مشتریان و بهبود تجربه کاربری گام برمیدارد.