تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : 3154

۹۵ درصد مشتریان بانک ملی کد شهاب دارند

۰
plusresetminus
نظام بانکی در چند سال اخیر به واسطه تکالیف و الزاماتی ابلاغی از سوی مراجع قانونی، نظارتی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به پاکسازی و اصلاح اطلاعات حساب های مشتریان حقیقی و حقوقی ملزم شده است و بانک ملی ایران نیز خود را به این الزامات پایبند می داند.
بانک ملی
بانک ملی
 به گزارش "صدای بانک" ،  تازه‌ترین اطلاعات موجود نشان می‌دهد بیش از ۹۵ درصد حساب‌های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند.
 
در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل آمده در این خصوص، بانک ها از ارائه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع شده اند.

نظام بانکی در چند سال اخیر به واسطه تکالیف و الزاماتی ابلاغی از سوی مراجع قانونی، نظارتی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به پاکسازی و اصلاح اطلاعات حساب های مشتریان حقیقی و حقوقی ملزم شده است و بانک ملی ایران نیز خود را به این الزامات پایبند می داند.

سامانه هایی مانند ساتنا، پایا، چکاوک و ابزار کارت به کارت که اکنون در بانک‌ها فعالند و نیز خدمات جدیدی که در آینده عرضه خواهند شد، صرفاً به مشتریانی ارائه می شوند که هویت و اطلاعات سجلی، مکانی و کسب و کاری آنها مشخص و برای هر یک از آنها شناسه شهاب از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ شده باشد.

طی چند سال اخیر برای جلوگیری از هرگونه وقفه در امور مشتریان بانک ملی ایران، اطلاع رسانی جامع و کامل از طریق سایت بانک، شعب، رسانه ها، شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک برای تکمیل اطلاعات صاحبان حساب انجام و مکرر برای اصلاح اطلاعات از مشتریان درخواست شده است تا با مدارک و مستندات کافی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات هویتی و سجلی اقدام کنند تا در اخذ سرویس و خدمات با مشکلی مواجه نشوند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین