به گزارش "
صدای بانک" ، در جلسه ارزیابی عملکرد سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ، عملکرد این سامانه در منطقه ۱۳ مثبت ارزیابی شد که با کسب نمره ۸۹/۱۷ و رتبه مطلوب در میان مناطق ۲۲ گانه تهران پیشتاز است.
جلسه ارزیابی عملکرد سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با حضور مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ ، رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران و هیئت همراه ، معاونین و شهرداران نواحی ، رئیس اداره بازرسی و دیگر مدیران پیش از ظهر امروز سه شنبه ۳۰ مهر ماه در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه ، عملکرد منطقه ۱۳ در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷در شاخص های مختلف از قبیل مدت زمان پاسخگویی ، رضایتمندی شهروندان، وضعیت نواحی و.. در زمینه های نگهداشت خدمات شهری، فنی و عمرانی ، نظارت شهرسازی ، ...توسط رئیس سامانه ۱۳۷ مثبت ارزیابی شد.
مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در ادامه این جلسه با بیان اینکه سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به عنوان حلقه اتصال مردم با شهرداری ،گره گشای بخشی از مشکلات شهروندان هستند، گفت : از آنجا که این دو سامانه ، نوک پیکان عملیات اجرایی هستند ، مدیران شهری با بهره گیری از ظرفیت این سامانه و مشارکت مردمی ، گام های بهتری برای خدمت رسانی به شهروندان و کسب رضایت حداکثری ایشان برمی دارند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و کارکنان سامانه ۱۳۷ از معاونت های مربوطه و نواحی چهارگانه خواست با مسئولیت پذیری ، شهروند مداری و اخلاق محوری ، یاریگر عوامل اجرایی این سامانه برای رسیدگی به درخواست های مردمی در محلات باشند.
شهردار منطقه ۱۳ با بیان اهمیت موضوع رسیدگی سریع و صحیح به درخواست های شهروندان جهت ارتقای سطح کیفیت پاسخ دهی و رسیدگی به درخواست های شهروندان افزود: معاونین و شهرداران نواحی باید با بررسی مداوم نقاط قوت و ضعف واحدهای تحت امر خود بر اساس شاخص های تعیین شده اقدامات لازم را در جهت ارتقای سیستم و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام دهند.
دانش ، مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۳ در این جلسه با اشاره به تدوین دستورالعمل و ابلاغ نحوه عملکرد سامانه ۱۳۷ و حمایت های مدیریت ارشد منطقه برای بهبود عملکرد این سامانه گفت : یکی از اولویت ها و اهداف این منطقه در خصوص سامانه ۱۳۷ ، رسیدن به نقطه ایده آل در سطح شهر تهران است که با همت و تلاش عوامل اجرائی و دقت نظر مدیران حوزه ها این مهم محقق میشود .