به گزارش "
صدای بانک" ، شرکت بیمه "ما" با هدف تحول در مدیریت تمام عناصر سـازمان وهمچنین بهبود فرآیندهای موجود بین بیمه گر وبیمه گذار نسبت به طراحی و راهاندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی بیمه "ما" در دفاتر نمایندگان سراسر کشور اقدام خواهد کرد.
در فاز اول این اپلیکیشن با توجه به اهمیت موضوع دریافت سریع و بر خط نظرات کلیه مراجعین اعم از بیمهگذاران، زیان دیدگان و بیمهشدگان از کیفیت خدمات دریافت شده ، با همکاری شرکت آلونی و با شناسـنامه دار کردن تمـام عناصـر سـازمان اعـم از پرسـنل، نمایندگان، امـوال، اماکـن وبیمه گـذاران وایجاد امکان نظرسـنجی با اسـکن QR کـد توسـط بیمه گـذاران اقدام به ارزیابی عملکـرد نماینـدگان، شعب و پرسـنل بیمه “ما” شده است.