به گزارش "
صدای بانک" ، دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد،موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشورزی وبا هدف آگاهی از میزان موفقیت دستگاه ها در اجرای برنامه ها و اهداف کمی اصلاح نظام اداری و تخصصی،در ارزیابی های خود میزان شفافیت و مدیریت مالی در بانک کشاورزی را نزدیک به ۸۸ درصدتحقق تشخیص داده است.
بر اساس این گزارش،این ارزیابی ها حاکی از آن است که بانک کشاورزی در ارتقای سلامت اداری،پاسخگویی و مسئولیت پذیری نیز بیش از ۸۶درصد تحقق عمل کرده است.