تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : 5846

برگزاری کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه

۰
plusresetminus
دکتر هادی ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: شناخت مشتری، محور مهم تحول دیجیتال در حوزه بانکی است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز است تا آن را به دانش تبدیل کنیم.
برگزاری کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه
 به گزارش "صدای بانک" ،  درکنفرانس "تحول دیجیتالی ایران" که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی با بیان این مطلب گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده است اما هر تغییری هزینه هایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول درحوزه بانکی، شناخت مشتری است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز داریم تا بتوانیم آن را به دانش تبدیل کنیم.

دکتر ویسی افزود: برای این که از داده ها به دانش برسیم، نیاز به تحلیل داریم و تا زمانی‌که زیرساخت این تحلیل را ایجاد نکنیم هیچ تحلیل گری نمی‌تواند از داده‌ها استفاده کند. دبیر کنفرانس تحول دیجیتالی به کمبود داده اشاره کرد و گفت: کیفیت‌ یادگیری اکنون به بلوغ خوبی در دنیا رسیده، اما ما از یادگیری عمیق استفاده نمی‌کنیم، چرا که کمبود داده داریم و نمی‌توانیم دست به تحلیل بزنیم.

دکتر ویسی در پایان تصریح کرد: سازمان‌ها باید به سوی یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و کاربردهای آن بروند تا خروجی بهتری از این راه شکل بگیرد. شایان ذکر است، این کنفرانس با حمایت مرکز نوآوری بانک رفاه (رفاتک) در حوزه تحولات دیجیتالی، ۲۴ و ۲۵ دی ماه سال جاری با حضور استادان و کارشناسان این حوزه که به ارائه مقاله پرداختند در هتل همای تهران برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین