به گزارش "
صدای بانک" ، سامانه تلفن بانك دی که در جهت تسهیل دسترسی به خدمات بانكی بر روی بستر تلفن راه اندازی شده است به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته، بدون نیاز به اینترنت، در خدمت مشتریان محترم بانك دی می باشد.
بر اساس اين گزارش، كاربري ساده تلفن بانك دي در دوران شيوع ویروس كرونا در کشور، مشتريان را ترغيب كرده است به جاي مراجعه حضوري به شعب بيشتر از خدمات الكترونيك استفاده كنند تا ضمن رعايت فاصله اجتماعي، ريسك ابتلا به ويروس كرونا كاهش يابد.
در ادامه قابليت ها و نحوه استفاده از تلفن بانك دي را مرور مي كنيم:
نحوه ورود به تلفن بانک دی
با شماره گیری 2726 (021) توسط خط تلفن ثابت یا همراه خود و انتخاب کلید 1 پس از برقراری تماس، میتوانید به سامانه تلفن بانک دسترسی داشته باشید. با دریافت نام کاربری و رمز تلفن بانک از شعبه خود، میتوانید از تمامی امکانات تلفن بانک بهرهمند شوید. در غیر اینصورت با استفاده از شماره دی کارت و رمز دوم آن میتوانید به برخی از امکانات تلفن بانک دسترسی داشته باشید. دریافت رمز دوم دی کارت، از طریق خودپردازهای بانک دی امکان پذیر است.
خدمات تلفن بانک دی
ورود با کارت (شماره کارت و رمز دوم)
ورود با شماره سپرده یا نام کاربری یا شماره مشتری (به همراه رمز تلفن بانک)
ورود به عنوان مهمان به تلفن بانک دی (بدون نیاز به رمز)
دریافت شبا
نرخ ارز