مدیر استان کرمان این بانک خطاب به مسئولین شعب گفت: مسئولین شعب موظفند گزارش گردهمایی ماهانه استان و اطلاعات مربوط به شعب تحت نظارت خود را با سایر همکاران در میان بگذارند و نسبت به برنامه ریزی و تدوین اهداف بازاریابی اقدام کنند.
معاون استان گزارشی از عملکرد شعب در سال 97 ارائه کرده و به تحلیل هر یک از شعب از منظر منابع، مصارف، وصول مطالبات، بانکداری مدرن، صدور ضمانتنامه و . . . پرداخت و اظهار امیدواری کرد با خیزش صورت گرفته در سال 97 و با برنامه ریزی صحیح و همت کارکنان انتظار می رود شاهد اوج گیری بانک ایران زمین در سال 98 باشیم.
بانک ایران زمین، در سال 1397 براساس چشم انداز 1400 خود با حرکت به سمت بانکداری دیجیتال بهعنوان یک الگوی بانکداری مدرن و معماری باز سعی نمود ارزش آفرینی برای مشتریان و مخاطبین را به عنوان یک تجربه پایدار و یکپارچه ارائه کند.
ساعات کاری تمامی شعب تحت نظارت مدیریت شعب استان تهران و 150 شعبه مدیریت امور شعب استانها از روز چهارشنبه مورخ 15 لغایت 27 اسفندماه با افزایش ساعت خدمت رسانی همراه شده و آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان خواهد بود.
عاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با تاکید بر اهمیت تزریق نوآوری از بیرون سازمان به داخل گفت: سمت و سوی بانکداری دیجیتال همواره بر اساس ایدههای خلاقانه و نوآوری استوار است. ما در سه سال گذشته همواره بر اساس این اصل حرکت کردهایم و در این مسیر از ایدههای ارائه شده استقبال کرده و آنها را پیاده سازی کرده ایم.