تعداد مشتریان فعال اینترنت بانک کشاورزی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کشاورزی، تعداد مشتریان فعال اینترنت بانک کشاورزی در مرداد ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش داشته است.
شایان ذکر است در یک سال گذشته سرویس های جدیدی از جمله پیاده سازی سرویس پرداخت لحظه ای (پل)، پیاده سازی خدمات سامانه پیچک، اتصال به سامانه هریم و استعلام رمز دوم پویای کارت، احراز هویت دو عاملی در پروفایل همراه اینترنت بانک، انتقال وجه پایا فایلی، افزودن شناسه واریز در فرآیند انتقال وجه، افزایش سقف مبلغ تراکنش پایا به یک میلیارد ریال در هر تراکنش پایا، مدیریت توکن (تغییر رمز ثابت توکن، تست رمز متغیر توکن، فعال سازی مجدد توکن موبایلی) در خدمات بدون لاگین، امکان غیرفعال سازی خدمات (همراه بانک، کارت، پیامک خبری) در خدمات بدون لاگین، استعلام و پرداخت قبوض برق، تلفن همراه، تلفن ثابت در راستای حذف قبوض کاغذی و افزایش تعداد دوره دستور پرداخت منظم به ۳۶ ماه، در سامانه اینترنت بانک کشاورزی عملیاتی شده است.
این گزارش می افزاید: به طور میانگین بالغ بر یک میلیون تراکنش در ماه از طریق اینترنت بانک کشاورزی، هدایت و کارسازی می شود.