مسابقه «جشنواره بزرگ ۱۲۰ بیمه زندگی» بیمه معلم ویژه نمایندگان و بیمهگذاران با هدف توسعه فرهنگ خرید بیمه زندگی و سرمایهگذاری در میان بیمهگذاران و همچنین انگیزه فروش در نمایندگان برای سومین سال پیاپی از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و ۲۰ دی خاتمه خواهد یافت.
استقبال نمایندگان و ایجاد انگیزش در میان شبکه فروش جهت تیمسازی و برنامهریزی برای فروش بیمههای عمر، این شرکت بیمهای را برای برگزاری مجدد این مسابقه ترغیب کرد.
سعید گیوهچی، مدیر بیمههای عمر و زندگی بیمه معلم ایجاد انگیزه برای فروش بیمههای عمر در نمایندگان و ترغیب خرید برای بیمهگذاران را از اهداف این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: فروش بیمهنامه عمر بدون داشتن شبکه فروش متخصص و بازاریابی حرفهای امکانپذیر نیست، در این راستا این جشنواره میتواند در فعال شدن نمایندگیها، کارگزاران و زیرمجموعه آنها متشکل از بازاریابان نقش موثری ایفا کند، به عبارتی بازاریابان نیز در جوایز سهیم هستند.
وی در ادامه تاکید کرد: مهمترین هدف بیمه معلم از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح فنی فروش و افزایش فروش بیمههای زندگی طبق استانداردها و بودجه برنامهریزی شده است البته مشروط بر اینکه این فروش منطبق بر استانداردهای بینالمللی فروش بیمههای زندگی باشد.