تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : 17437

بیمه دی در پویش فناورانه‌ بیمه مرکزی

۰
plusresetminus
شرکت بیمه دی در سه‌شنبه‌های نوآورانه‌ صنعت بیمه که به همت بیمه مرکزی برگزار می‌شود، حضور یافته و به معرفی خدمات نوآورانه‌ خود پرداخت.
بیمه دی در پویش فناورانه‌ بیمه مرکزی
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه دی؛ در این نشست تخصصی که به ریاست دکتر بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی و در این نهاد ناظر برگزار شد، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، با اشاره به برنامه راهبُردی تدوین شده در بیمه دی اظهار داشت؛ حرکت به سوی ارایه‌ی خدمات نوین بیمه‌ای و پیوند دادن محصولات بیمه‌ای با دیگرحوزه‌های اقتصادی و خدماتی، همان افقی است که استراتژی‌های شرکت بیمه دی بر اساس آن تعیین شده است. محمدرضا کشاورز در ادامه افزود؛ بر اساس همین اهداف و مطالعه بر رفتارشناسی مشتریان آینده‌ی صنعت بیمه، اپلیکیشن «دِی‌دار» طراحی، اجرا و به مرحله‌ی بهره‌برداری رسیده است.
در ادامه‌ی این جلسه که هیئت عامل بیمه مرکزی، فعالان صنعت بیمه، نمایندگان سندیکای بیمه‌گران و جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، تیم بیمه دی، ضمن ارائه‌ی جزئیاتی در خصوص اپلیکیشن «دِی‌دار» به معرفی «خانه‌ی نوآوری بیمه دی» و محصولات جدید این شرکت در حوزه‌ی بیمه‌های زندگی پرداخت.
در خاتمه‌ی این نشست، دکتر بنیادی نایینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به این نکته که؛ توسعه‌ی صنعت بیمه از مسیر برنامه‌های مبتنی بر آینده پژوهی می‌گذرد، افزود؛ ایجاد مراکز نوآوری در شرکت‌های بیمه‌ای مانند بیمه دی، نشان از پذیرش اهمیت این موضوع و آینده‌نگری ایشان دارد. همچنین دکتر بهزادپور نیز با بیان پیشرو بودن بیمه دی در حوزه‌ی خدمات دیجیتال و امضاء پوستر اپلیکیشن «دِی‌دار» اظهار امیدواری کرد؛ تلاش تمامی شرکت‌های بیمه‌ای فعال در حوزه‌ی دیجیتال و هم افزایی آن‌ها، به رشد و پویایی صنعت بیمه کمک نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین