تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : 17686
رئیس کل بیمه مرکزی در پنجمین پویش نوآورانه نهاد ناظر صنعت بیمه:

راه اندازی تالار گفتمان بیمه ای بین مدیران و فناوران ضرورت دارد

۰
plusresetminus
سرعت بخشی به فرآیندها، کاهش هزینه ها و عرضه محصولات متناسب با نیازهای مشتری از مهمترین عوامل گرایش صنعت بیمه به خدمات نوآورانه و شرکت های دانش بنیان است.
راه اندازی تالار گفتمان بیمه ای بین مدیران و فناوران ضرورت دارد
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در پنجمین پویش فناورانه ؛ سه شنبه های نوآوری، سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نهاد ناظر صنعت از ارائه هر طرح نوین یا راهکاری که در راستای تسهیل و تسریع عملیات بیمه گری و ارائه خدمت به مردم باشد، استقبال خواهد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از طرح های متنوع سه شنبه های نوآوری، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید راهبرد نوگرایی را در تمامی شاخه های خدمت و رشته های بیمه ای نهادینه کند.
رئیس شورای عالی بیمه تسهیل گری عملیات بیمه را حلقه مفقوده روند توسعه بیمه توصیف کرد و افزود: مسیر تسهیل گری از تقویت بنیان های نوآورانه و دانش محور عبور می کند.
مهندس مجید بهزادپور در پایان از ضرورت راه اندازی تالار گفتمان نوآورانه بیمه ای خبر داد و گفت: شناسایی و رفع مشکلات توسعه ای صنعت بیمه در چارچوب فعالیت تالار گفتمان بیمه ای با حضور طراحان مبتکر، شرکت های دانش بنیان و مدیران و متولیان صنعت بیمه امکان پذیر خواهد بود.
شایان ذکر است در این پویش از سامانه های فناورانه شرکت بیمه پارسیان و اپلیکیشن جامع هوشمند خسارت خودرو شرکت طلیعه فناوری هوشمندبا حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان، رئیس کارگروه فناوری سندیکای بیمه گران ایران و تنی چند از مسئولان بیمه ای کشور رونمایی شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین