مدیرعامل بیمه رازی گفت: اصلاح پرتفوی شرکت بیمه رازی در سالهای اخیر با جدیت پیگیری شد و دستاوردهای بزرگی همچون ارائه خدمات بهروز به بیمهگذاران بزرگ و خرد محقق شد.
به گزارش صدای بانک، علی جباری مدیر عامل بیمه رازی در گفتوگو با خبرگزاری فارس، گفت: شرکت بیمه رازی بعد از حدود 10 سال از زیان انباشته خارج شد و این در حالی است که از دو سال گذشته اصلاح پرتفوی این شرکت به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه در گذشته بیمه رازی در بازار به عنوان فروشنده بیمه موتورسیکلت شناخته میشد، خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر توسعه کمی و کیفی پرتفو با جدیت پیگیری شد و این مهم عاملی شد تا قدرت چانه زنی و میزان فعالیت شبکه فروش به ویژه نمایندگان افزایش یابد.
او ادامه داد: با تاکید بر توسعه کمی و کیفی پرتفو در شرکت بیمه رازی، خدمات بهروزی در شرکت بیمه رازی تعریف و رضایت حداکثری بیمهگذاران جذب شد.
جباری بیان کرد: بیمه رازی در زمینه جذب پرتفو توجه ویژهای به بیمهنامههای خرد بهویژه بیمههای حوادث و آتش سوزی دارد که در این مسیر موفقیتهای چشم گیری حاصل شده است.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی ادامه داد: در کنار جذب بیمهنامههای خرد، بیمهگذاران بزرگ همچون بانک صنعت و معدن تحت حمایتهای بیمهای بیمه رازی قرار گرفته که این موضوع نیز با هدف افزایش سطح فعالیت نمایندگان این شرکت صورت گرفته زیرا بیمهگذاران بزرگ دارای مشتریان بزرگی همچون کارخانجات صنعتی و معدنی هستند که نمایندگان میتوانند، با اتکا به پنج چرخش استراتژیک خدمات بهروز و متفاوتی به آنها ارائه دهند.
جباری در انتها تاکید کرد: استراتژی کلان شرکت بیمه رازی ارائه خدمات بهروز و متفاوت به بیمهگذاران بزرگ و خرد است.