«عیسی امامی» گفت: هدف بانک قرضالحسنه مهر ایران تبدیل کارت بانک به کارت زندگی است؛ بهطوری که مردم با داشتن یک حساب در این بانک و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال آن بتوانند همه نیازهای خود را مرتفع کنند.
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک در دیدار با مدیران شرکت پتروپالایش نفت اصفهان گفت: بانکداری دیجیتال باعث تسریع در کارها، کاهش هزینهها از بین رفتن سفرهای کوتاه و درونشهری و نهایتاً منجر به کارایی و بهرهوری میشود.
وی اضافه کرد: کیوبانک به سمتی میرود که تمام این موارد دست یافتنی باشد؛ بهطوری که هر ایرانی بتواند در خانه یا در محل کار خود حساب آنلاین افتتاح کرده و در همان فضا مبادرت به درخواست وام کند. همچنین این امکان فراهم شده تا همه نیازهای خرد زندگی خود اعم از سفر، بیمه خودرو و... را در همان پلتفرم برنامهریزی کند.
امامی با بیان اینکه اکثر مردم کشور از خدمات این بانک بهرمنده هستند، ادامه داد: هدف این مجموعه تبدیل کارت بانک قرضالحسنه مهر ایران به کارت زندگی آنهاست؛ بهطوری که مردم با داشتن یک حساب در این بانک و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال آن بتوانند همه نیازهای خود را مرتفع کنند.
«محسن قدیری» مدیرعامل پتروپالایش نفت اصفهان در این دیدار به رضایت ۱۰۰ درصدی همه پرسنل این مجموعه از خدمات بانک قرضالحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: در حالی که در این مجموعه صنعتی بانکهای دیگری نیز مشغول به فعالیت هستند، اما بانک قرضالحسنه مهر ایران در بین پرسنل ما از جایگاه ویژهای برخوردار است.
وی اظهار داشت: بانک قرضالحسنه مهر ایران نماد مهربانی است و این بانک با ارائه خدمات متنوع و ارزان قیمت با کمترین فشار مالی سبب شده نیازهای اساسی پرسنل پتروپالایش نفت اصفهان مرتفع شود.