تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : 26850

پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی

۰
plusresetminus
مرکز مشاوره و راهنمای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سال گذشته پاسخگوی بیش از پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس مشتریان(اعضا) از سازمان های رهیاری بویژه بانک قرض الحسنه رسالت بود.
پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی
به گزارش صدای بانک، دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با بیان این خبر گفت: این تعداد تماس در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷درصد افزایش داشته است.
محسن نصیری گفت: کارشناسان این مرکز در دو ماهه نخست سال جاری پاسخگوی ۸۱۲هزار تماس بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.
وی افزود: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود (در خصوص سامانه‌های ام رسالت اعم از سامانه های بانک قرض الحسنه رسالت، اعتبار‌سنجی مرآت، سفته الکترونیک و...) را با تماس با شماره ۰۲۱۴۷۴۷ از کارشناسان این مرکز دریافت کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین