تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : 28109

اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی‌واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

۰
plusresetminus
در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی 20 لغایت 27 شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا می‌شود.
اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی‌واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
به گزارش صدای بانک از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با  مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.
بر‌اساس برنامه زمانی تدوین شده  در تاریخ 20 شهریور ماه 1403 معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه  از ساعت 8 الی 10، 21 شهریور‌ماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، 24 شهریور معاون بازرسی و 27 شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت 10 لغایت 12  با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن 1557 داخلی یک)، سامانه پیامکی با سرشماره 671557 و پست الکترونیک 1557@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین