تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : 25030
تبدیل شدن به برترین شرکت بیمه در حوزه خدمات دیجیتال بیمه‌ای، چشم انداز تجارت‌نو در ۱۴۰۳

بیمه تجارت‌نو به سمت بیمه‌گری سودمند و سودآور در حرکت است

۰
plusresetminus
معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت بیمه تجارت‌نو اظهار داشت که این شرکت بیمه‌ای در تلاش است تا جزو 5 شرکت برتر بیمه خصوصی کشور در زمینه دیجیتال باشد و تبدیل شدن به برترین شرکت بیمه در حوزه خدمات دیجیتال بیمه ای برای مشتریان حقیقی و حقوقی را از جمله هدفگذاری های این شرکت بیمه ای برشمرد.
بیمه تجارت‌نو به سمت بیمه‌گری سودمند و سودآور در حرکت است
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو به نقل از پایگاه خبری چابک آنلاین، دکتر سعید روحانی، گفت: از شهریور ماه 1402 با هدایت مدیریت جدید فرآیند دیجیتالی شدن در شرکت بیمه تجارت‌نو در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر ایجاد سازمان دیجیتال فروش به عنوان مهمترین مساله در این شرکت مطرح است البته منظور از سازمان دیجیتال فروش فقط فروش آنلاین نیست.
وی افزود: منظور از سازمان دیجیتال فروش حضور در زنجیره های ارزش کسب و کارهای نوپا و نوین استارت آپها و حوزه‌های جدیدی است که بیمه می تواند در آنها خود را مطرح کند و اگر کسب و کارهای مختلف خدمات و یا سرویس هایی را به ذی نفعان خود ارائه می دهند بیمه تجارت‌نو هم در کنار زنجیره ارزش و کسب و کار آنها وارد شود و خدمات بیمه ای مانند خدمات بیمه ای تجهیزات الکترونیک، مسافرت های داخلی، مسئولیت، مهندسی و آتش سوزی که بیمه های تخصصی هستند را ارائه کند.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت بیمه تجارت‌نو، بااشاره به سیر تحول فناوری در شرکت های بیمه‌ای اظهارداشت: در ابتدا فناوری اطلاعات شاید صرفا یک ابزار بود اما همینطور که زمان گذشت فناوری اطلاعات تبدیل به یک توانا ساز شد و از آن برای افزایش سرعت،دقت و کاهش خطا استفاده می شود.
دکتر روحانی ادامه داد: درحال حاضر فناوری اطلاعات به عنوان یک بیزینس مدل جدید خود را مطرح می کند و نه تنها ابزار و توانا ساز است بلکه برمبنای آن کارها می تواند به شکل جدید صورت بگیرد به عنوان مثال استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی خسارت، تشخیص کلاهبرداری و پولشویی و در ارزیابی عملکرد پرسنل و شعب.
وی با تاکید براینکه شرکت بیمه تجارت‌نو به سمت بیمه گری سودمند و سودآور در حرکت است گفت: یکی از هدف‌های این حرکت، بهره وری نیروی انسانی در راستای ارتقای دانش و اگاهی است و افزایش فروش‌های پلتفرمی و دیجیتال و سازمان های فروش دیجیتال از دیگر اهداف مهم این امر است.
دکتر روحانی معتقداست که شرکت های بیمه به دلیل ساختارهای سنتی که از گذشته داشتند برای تحول دیجیتال و مبتنی شدن بر ابزار و هوش مصنوعی باید اعتماد و کیفیت داده‌ها را بالا ببرند زیرا داده های باکیفیت می توانند مبنای تصمیم گیری ها باشند و به واسطه آن ها می‌توان به خروجی سیستم ها و فناوری ها اعتماد کرد و تصمیمات را مبتنی برآنها گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین